Grupa Pino Filmy, zdjęcia, muzyka Dziel się chwilą Darmowy hosting darmowa telewizja internetowa Powiedz innym o sobie Darmowe blogi Pokaz zdjęć, prezentacje multimedialne pytania i odpowiedzi zadania, testy, śmieszne pytania, łamigłówki

wszystkie foto video tekst
Agent 007 wkrótce będzie promował nowy napój koncernu Coca-Cola.
Specjalnie z okazji premiery filmu „Quantum of Solace”, nowej opowieści o przygodach Jamesa Bonda, koncern wprowadzi na rynek limitowaną wersję napoju „Zero Zero 7”, specjalnej wersji pozbawionej cukru Coca Coli Zero. Według szefostwa firmy, Bond pasuje jak ulał do Coke Zero. Tak się świetnie złożyło, że kampania napoju funkcjonuje pod przewodnim hasłem: „Niemożliwe, stało się możliwe”. – „To jest właśnie to, czym Bond zajmuje się na co dzień” – mówi Chip York, dyrektor marketingu Coca Coli. Premierę „Quantum of Solace” zapowiedziano na 31 października. Tego samego dnia w sklepach pojawią się pierwsze butelki z „Zero Zero Seven”.

 
mr

Komentarz tylko dla zalogowanych