Grupa Pino Filmy, zdjęcia, muzyka Dziel się chwilą Darmowy hosting darmowa telewizja internetowa Powiedz innym o sobie Darmowe blogi Pokaz zdjęć, prezentacje multimedialne pytania i odpowiedzi zadania, testy, śmieszne pytania, łamigłówki

wszystkie foto video tekst
Jean Paul Gaultier wpadł na nowy pomysł kampanii reklamowej na sezon jesień 2009. Projektant zatrudnił Raquel Zimmermann do prezentowania odzieży zarówno damskiej, jak i męskiej. Tak, tak dobrze czytacie, brazylijska modelka wystąpiła w podwójnej roli. Typowe w kampaniach Jean Paula Gaultiera przedstawienie kobiety i mężczyzny razem na szarym tle, to niewątpliwie znak rozpoznawczy jego marki. Stosował ten zabieg już przy wcześniejszych kampaniach - z udziałem Darii Werbowy (modelki głównie znanej z reklamy perfum Lancome Hypnose) na sezon jesień 2008 i Lary Stone (modelka znana z współpracy z marką Calvin Klein) na sezon wiosna 2009. I tym razem użył tej metody, tyle, że formuła trochę się zmieniła. Do pracy zostali zaangażowani Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Raquel pozowała przez parę miesięcy w obu rolach - kobiety i mężczyzny. Pytanie czy to z oszczędności? Bo jak dobrze wiemy nawet świat mody dosięgnął kryzys. Christian Lacroix wie coś o tym - zakończył on działalność ostatnim pokazem Haute-Couture sezon jesień-zima 2009-2010 w Paryżu.
W przypadku Gaultiera Wydaje się jednak, że był to po prostu oryginalny pomysł znanego projektanta. On to ma nosa do prowadzenia interesów!
Pewnie Marlene Dietrich byłaby dumna.
A oto efekty pracy z Raquel Zimmermann:


A to zdjęcia z poprzednich kampanii reklamowych z udziałem Darii Werbowy i Lary Stone:


A.O.

Komentarz tylko dla zalogowanych